Naar huis

1 december 2013 - Heathrow Airport, Verenigd Koninkrijk

Het zit erop... Wat een geweldige tijd heb ik gehad! De laatste dagen heb ik vertoefd in Mendoza, wijntoer gedaan en vooral ook veel terrasjes gepikt en de stad verkend. Nog n laatste dag in Buenos Aires gehad, daar lekker gesport, rondgelopen, wijn gedronken op Plaza Dorrego en 's avonds een feestje met (te) veel rode wijn in t hostel. Perfecte afsluiting van een perfecte reis. Na mijn laatste blog kan ik niets meer toevoegen over wat deze reis voor mij betekent heeft. Iedereen super bedankt voor alle berichtjes op deze site, via email, telefoon enz enz. Kei tof om te merken dat mensen je volgen, met je meeleven en al die lieve reacties te ontvangen.

Thuis genoeg om na te denken over wat het volgende avontuur gaat zijn en misschien gooi ik alles wel overhoop. Geen idee wat er op mijn pad gaat komen maar één ding is zeker: deze ervaring neemt niemand me meer af en is onbetaalbaar!

Liefs, Janneke

1. Henri en Ytje:
    1 december 2013
    Fijn dat je zo een geweldige tijd hebt gehad en dat je dat met ons wilde delen.Goede thuisreis gewenst.
    Groetjes Ytje en Henri
  2. Eline:
    1 december 2013
    Lieve Janneke,

Een hele goede reis naar huis. Wat een pracht verhalen, maar ik kan niet wachten om ze live van je te mogen horen. Wat ben je een doorzetter en een topper! Succes met de terugreis (die vind ik zelf altijd het moeilijkst...) en ik hoop je snel weer te zien en te spreken!
    xxx